Dilluns 15 Setembre: Relacions Sexuals dels adolescents.  

Posted by: Sandra Llabrés

La nostra primera reunió a casa va esser aquest passat dilluns i la veritat es que va anar molt bé. Vaig convidar a la sexóloga María Rigo. La vaig conéixer per casualitat un dia que acompanyàva a una bona amiga meva a la seva consulta. Els seus consells i la seva espontaneïtat van fer que hem sentís captivada per ella i sucumbint a les ganes de conéixer-la millor vaig decidir que si venía a casa i el Sr.Riera li preparava una bona tassa de café amb llet, tal vegada podría seguir xerrant amb ella de moltes coses més! Com per exemple una qüestió que veig que preocupa molt al pares que ja tenen fills adolescents (com la Sr. Puri de la finca del costat) i precisament per aquesta raó ens ficarem en una espiral de sentiments colectius amb una mateixa temàtica: Començan els adolescents les seves relacions sexuals massa prest? Estàn realment ben informats? Ho conten a casa? Per què cada cop l´edat d´iniciació s´acurta (ara en torn als 13 anys)??? Saben els riscos que corren si no prenen les mesures correctes de precaució? I els pares, com ho viuen a tot això?

En fi...un caramull de preguntes que ens fèrem i gràcies als testimonis d´alguns dels nostres veïnats com la Sr María Eugènia o en Dani ho intentàrem aclarir. El Sr Riera va quedar satisfet de la nostra primera reunió. I jo també.

This entry was posted on 9:44 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom) .

0 comentarios

Publica un comentari a l'entrada