Dilluns 22 setembre: Afrodisíacs, serveixen?  

Posted by: Sandra Llabrés



Idò! Què vos pensàveu? Mira quines coses que penso!!! Caldría que deixàs de llegir segons quines publicacions femenines que de ben segur l´unica cosa que fan és intoxica el meu cervell...Ahir quan estava en una reunió de feina a l´oficina, un joc subtil de cames a davall de la taula de reunions hem va transportar a algún lloc amagat de la meva consciència a on hem va pegar per demanar-me si tot allò (gadgets, píldores, cremes, ungüents, estimulants, receptes de cuina, etc...) , tan de moda per una banda, és realment eficient a l´hora de millorar les relacions sexuals individulas o col.lectives! I dit i fet. He cridat a la meva amiga Julia que té una tenda molt ben ubicada, al mercat de L´Olivar , es diu Dona Sana, sí,sí...just a davora de la fruita i la verdura!, i l´hi he demanat que si pot vengui a casa a fer un té i que de pas hem tregui de dubtes. Un dia que aneu al mercat a comprar, no oblideu cercar- la. Mira si és aguda que ja m´ha col.locat una maletota vermella que diu que està plena de "coses" ben divertides i m´ha demanat que la puji a ca nostra, que ella ja vendrà, just quan acabi la clase de Pilates. Estic molt impacient! Vendreu a güaitar?

This entry was posted on 13:33 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom) .

4 comentarios

felicitats, Sandra, un programa boníssim!!!

Jo tenia una idea distinta dels periodistes, per culpa de tots aquests embolics amb la jesulina i la obregón i fauna semblant (de la que formen part els "periodistes"), i avui he canviat d'opinió: realment hi ha periodistes que FAN EL QUE SIGUI dins el que és digne per a informar del que REALMENT és notícia. Aquest és el problema moltes vegades: distingir el que realment és notícia, i el que no mereix aquesta definició!

Sandra, un programa rodó!!! M'ha agradat molt, aquest saló de casa teva hi ha molt bon ambient. Felicitats també al senyor Riera.

Enhorabona, Sandra: m'agrada molt el format del programa, i els convidats sempre són fabulosos. Disfrut molt d'escoltar-vos. Una curiositat, el xandall era de marca, puc demanar quina marca li agrada al senyor Riera? jejeje

Publica un comentari a l'entrada